BILETOMAT na pętli.

Na prośbę mieszkańców zajęliśmy się zlikwidowanymi na terenie naszych osiedli biletomatami MPK. Nie ma gdzie kupić jednorazowych biletów i doładować kart PeKa. Dla mieszkańców to duże utrudnienie. Oto odpowiedź na nasze pismo.

Szanowny Panie,

odpowiadając na korespondencję nadesłaną do Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu (ZTM) w dniu 27.10.2021r. uprzejmie informujemy, że biletomat 944 zlokalizowany na pętli tramwajowej Miłostowo (w dniu 31.05.2021r.), jak również kilkanaście innych automatów biletowych w naszym mieście i okolicach, zostały zdewastowane i uległy zniszczeniu podczas aktów wandalizmu.

Z powodu powyższego, automaty te musiały zostać zdemontowane. Operator biletomatów dokłada wszelkich starań, aby urządzenia wróciły jak najszybciej do swojej pierwotnej lokalizacji i wznowiły sprzedaż biletów komunikacji publicznej, co możliwe będzie po dokonaniu wszelkich niezbędnych napraw. O terminie podłączenia będziemy na bieżąco informować, zapraszamy do śledzenia strony internetowej ZTM.

Przypominamy, iż zakup biletów komunikacji publicznej w biletomatach stacjonarnych to nie jedyna z opcji zakupu biletów komunikacji publicznej. Na naszej stronie internetowej na bieżąco aktualizujemy sieć sprzedaży, gdzie można znaleźć listę dostępnych punktów sprzedaży w najbliższej okolicy, wraz z wyszczególnionymi dniami i godzinami ich otwarcia  https://www.ztm.poznan.pl/pl/cennik/sprzedaz-biletow/.

Zachęcamy również do zakupu biletu przez Internet za pomocą portalu www.peka.poznan.pl (możliwość przeniesienia zakupionego biletu na kartę PEKA w każdym pojeździe) oraz korzystania z możliwości zakupu biletów jednorazowych za pomocą telefonu komórkowego, po zarejestrowaniu się u jednego z wybranych operatorów np. Mobilet, Skycash, Gopay, Mpay, jakdojade, zBiletem. 

Z poważaniem

Biuro Obsługi Klienta ZTM
Dział Skarg, Wniosków, Odwołań i Reklamacji


MENU