Zachęcamy Państwa do przesyłania swoich uwag i propozycji, a tym samym przyczynienia się do wprowadzania korzystnych zmian w naszym mieście, na miarę rzeczywistych potrzeb i oczekiwań. Wniesione przez Państwa uwagi będą w kolejnym etapie szczegółowo analizowane pod kątem możliwości ich wdrożenia i zastosowania. Analizy te będą dotyczyły aspektów zarówno ekonomiczno-finansowych, jak i formalno-prawnych.
Do udziału w konsultacjach uprawnieni są wszyscy mieszkańcy Poznania. Do wyrażania opinii w szczególności zachęcamy właścicieli i zarządców nieruchomości oraz przedstawicieli spółdzielni mieszkaniowych.
Swoje opinie i sugestie dotyczące projektów aktów prawa miejscowego można przesyłać:
- pocztą elektroniczną na adres: konsultacje_regulamin@um.poznan.pl
- pocztą tradycyjną na adres: Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Poznania, ul. 3 Maja 46, 61-728 Poznań
Komórką organizacyjną Urzędu Miasta Poznania wyznaczoną do udzielania wyjaśnień i przyjmowania opinii jest Wydział Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Poznania, w zakresie:
- gospodarowania odpadami komunalnymi – tel. 61 888 4563,
- utrzymania czystości i porządku, tematyki zwierząt, deratyzacji itp. – tel. 61 878 4255.
W załączniku przesyłamy Państwu materiał graficzny – plakat, z uprzejmą prośbą o rozpropagowanie wśród mieszkańców niniejszej informacji o konsultacjach dostępnymi Państwu kanałami, w tym poprzez media społecznościowe.
Więcej informacji znajdą Państwo TUTAJ
Bardzo dziękujemy i serdecznie zapraszamy do udziału w konsultacjach.
Zespół ds. konsultacji społecznych
Oddział Komunikacji Społecznej
Gabinet Prezydenta
Urząd Miasta Poznania
tel. 61 878 15 03 / 61 878 50 95 / 61 878 15 34,
e-mail: konsultacje@um.poznan.pl
www.poznan.pl/konsultujemy